Torsdag kväll


God kväll på er trogna bloggläsare!
Ni har ju blivit ett par stycken med tiden. Det är kul!
Men det var inte ämnet jag sulle blogga om just nu.

Imorgon kommer Ida till Ösmo.
Då ska vi skriva en liten lista på vad jag behöver packa till på söndag. Börjar få lite resfeber nu faktiskt. Men det är ju bara fem dagar och jag har bestämt mig för att ha skittrevligt!
På onsdag ska vi tydligen ut på någon klubb med några av Idas engelska vänner. Gratis inträde och dricka tackar man ju inte nej till! Speciellt inte när man är fattigare än en kyrkråtta.
Funderar även på att ta med mig min dator, man har ju inte laptop utan anledning lixom! Men jag vet inte om det blir för tungt då jag bara ska ha handbagage med mig. Av ekonomiska skäl.

Fick äntligen reda på när jag har min läkartid! Imorgon kl 13.00. Då får jag nytt sjukskrivningsintyg så jag måste ner till Ica i Ösmo dessutom, och lämna det alltså. Sen ska jag hämta ut lite ny medicin på apoteket och följa med Jerret på äventyr igen.
Att slänga in ett par maskiner tvätt skulle ju inte skada heller.

Usch, jag är helt nervös, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0