Vattengympa

God kväll!

Är precis hemkommen från ett pass vattengympa. Det var kul och töntigt. Eller, instruktören var töntig. Som fan. Hon tyckte att hon var skitrolig och skitsnygg så vi fnissade mest åt henne. Får se ifall jag har nån träningsvärk imorn. Helt ostrukturerat program förresten, men rör på sig gör man i alla fall.
Mitt i passet började bebisen simma omkring i Mickans mage! Jag var där med handen fort som fan, även fast jag vet att man inte kan känna det utanpå än, men ändå!

Efter gympan träffade jag Svenne och Charina. Ska ju börja arbetsträna där på Charina's café. Vi pratade om det för jättelängesen men nu frågade hon igen om jag ville och att jag BEHÖVS. Hihi.
Så jag ska ringa ner till dom imorn för att prata lite mer. Sen skulle hon hjälpa mig med försäkringskassan för hennes syrra jobbade tydligen där.
Det blir nog toppen!

Om det är fint väder imorn så har jag och Jessica bestämt att vi ska gå ringvägen i alla fall. Men det kanske jag redan har skrivit?

Håhåjaja, nu är jag trött faktiskt. Blir nog nåt parti poker och sen bums i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0