Ännu ett rörigt inlägg



Hej..
Jag mår lite illa för jag trodde jag upptäckte en grej, men det var inte så. Tror jag.
A, fast det kan även vara att jag har ätit lite mycket idag. Min mage är inte van vid det. Men gott var det. Som fan!
Men, som sagt, lite illa mår jag.

Imorn är det meningen att jag ska till NynäsAkuten men jag vet inte riktigt hur det blir med det för jag känner mig rätt okej faktiskt. Fast jag har ju fler "åkommor" jag skulle behöva kolla upp. Bland annat i öronen, haha. Får se om jag orkar helt enkelt.

Jonnie slaggar i soffan och Jessica kikar över min axel.
Hej frugan!
Enzo sover oxå i soffan.

Just nu har jag och Jessica 6 intressanmälningar på olika lägenheter i kommunen. Hoppas vi får någon!


Annars har det varit knäpptyst, om man säger så. Lite tråkigt men jag hade inte väntat mig nånting heller.
Älskar i alla fall den här tiden på året. Det sa jag till Jessica på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Elenore

Hoppas också ni får nån.

2008-05-05 @ 05:34:52
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: Maria

Jag älskar också den här tiden på året.......

2008-05-05 @ 10:17:18
URL: http://mimmimarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0