Dagens planering och mardrömmar


Fan vad jag drömmer mardrömmar då! Helt sjukt. Vaknar genomsvettig. Har redan bytt Jonnies lakan en gång och nu måste jag göra det igen. Typiskt.


Ikväll är det party hemma hos Jessica, inte min fru, utan Jerry! Ska bli kul. Träffa en massa folk man inte känner. Hihi. Kinge ska dit oxå, men han får hitta bäst han kan för jag får skjuts av Peter. Pisskönt. Detr är ju så jävla krångligt nu när tunnelbanan inte går och från och med imorn går inte pendeltågen härifrån heller. Jösses. Då får man åka buss.

Linns lillasyster Denize ska ha min skatt, Enzo alltså, över natten. iiih. Är lika nervös varje gång jag ska lämna bort honom.
Ska ner i centrum typ nu och möta henne så hon kan ta honom. Måste även in på systemet och en sväng på apoteket.

Hoppas jag får kul ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0