God morgon


God morgon.

Igår duschade vi Enzo. Min lilla sötnöt, vad han är go när han ät blöt. Hihi. Men nu är han ren och fin och doftar gott. Använde pyttelite diskmedel som jag blandade ut med vatten i händerna. Det fungerade bra! Får se om han får nån reaktion av nåt slag på huden, men jag tror inte det. Har inte sett nåt än i alla fall.

Sen upptäckte jag även att en person på Jonnies röjarfest i lördags hade spytt på mina skor och kläder och jacka. Åhhh. Fräscht. Inte jättemycket, för det mesta kom tydligen i ett par ANDRA skor, inte mina dock. Men det är en massa "stänk" och guck lixom..

Jaha. Jag och frugan somnade på soffan igårkväll, uppenbarligen. Vaknade vid fem imorse ba. HAHA. har helt ont i halsen och är kall om näsan. Har sovit med en kudde och kläder. Nu är jag hungriiiiiig.

Idag har jag fått pengar! Wei. Nu kan jag handla schampo och det. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men fyy faan för spyan! Sånt där klarar inte jag av =/ juck

2008-05-26 @ 09:46:51
URL: http://jenniefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0