God natt



Nu sitter jag här och borstar tänderna.
Har precis sagt hejdå till min fru. Hon bor ju bara över parkeringen. Men inte så länge till!
Ska snart hoppa i säng och försöka sova. Ska ju som sagt åka ganska tidigt imorn. Tidigt när man är sysslolös om dagarna.
Hoppas, som sagt, att vi får nyckeln nu.
Då är planen att köra mina kartonger först. Sen resten på lördag ev. söndag. David kan troligtvis imorn eftermiddag, men jag vill inte be honom två dagar i rad. Så kruxet är både bil/lastbil/släp och en som kan köra. Men det löser sig väl?
Med lite tur är vi i allafall inflyttade och klara på söndag. Eller, med ganska mycket tur.
Mamma och dom kan inte heller hjälpa till för de drar till Turkiet imorn. Jonathan och Mickis flyttar ju själva på lördag så de har verkligen inte tid. Men som sagt, allt löser sig!

Ikväll har jag och jessica sett på "Sweeney Todd". David somnade redan de första 10 minuterna. Kan inte bestämma mig för om jag tyckte den var bra eller inte. Tim Burton gör ju rätt mysko filmer. Den var bra, fast konstig.

Jag mår bättre nu i alla fall. Fortfarande slemmig, men halsontet har gått ner. Snorig är jag dock. Hoppas det är bra när jag vaknar.
Nu ska jag krypa till kojs.
Håll återigen tummarna för oss imorn!

Nighty..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0