Helt slut, död.


Hej!
Är nyss "hemkommen", till David, från min och Jessicas nya lägenhet.
Vi har hållit på hela jäkla dagen med att flytta, dona, städa, bära in, bära ut, bära ner, packa upp, packa ner osv... ja, ni fattar?
Ändå har vi hälften kvar.
Jessicas grejer på Mickes vind och i Jonnies förråd. Sen hela hennes rum hos sin mamma.
Vi har jätteliiiiiite utrymme för kläder och diverse, men frugan kom på den briljanta idén att stoppa kläder i hennes utdragningslåda under sängen, som egentligen är en extrasäng.
Men vafan, om nån vill sova över hos oss får de dela säng med antingen mig eller Jessica?

Vi har i alla fall fått upp allt porslin, nästan. En låda kvar bara. Av 39487 stycken.
Vi har omänskligt mycket glas, muggar, koppar, skålar och andra köksgrejer. Det vi har mest av är nog bakformar.

Det var rätt kaotiskt ett tag, men nu är det cleant igen. Vi har fått grym ordning alltså! Riiiktigt mysigt är det.
Vi pratade om det på vägen från bussen och hem hit från stationen, att vi inte skulle kunna tänka oss att flytta ihop med nån annan just nu. Det var vi överens om.
Min fruga och jag <3.

Imornbitti börjar Jessica jobba vid nio på Sailors uteservering. Eller Bedarö baren eller vad tusan det nu heter nuförtiden. Sen ska hon jobba natt oxå på Old bell. Fullt upp med andra ord. Men jag tänkte kika förbi och kanske svepa en öl i solen.
Efter att jag har lurat med David till Rusta. Måste verkligen handla en dammsugare och ett duschdraperi. Sen är vi fit for fight.
Planerar att sova i lägenheten första gången natten mellan söndag och måndag.
Måste även ringa jouren angående vår kyl/frys. Den funkar inte. Lampan lyser och den surrar men inte fan är det kallt. Och ja, vi har satt på den. Vridit upp den på MAX. Men sen är den från 1800-talet oxå, så den kanske har gett upp.
Idag har vi beställt bredband oxå, så det kommer om en vecka ungefär.

Nu är jag helt slut.
Svettig och äcklig.
Trött och snorig.
Men glad! Det här kommer bli toppenbra!

Hej, vi flyttar! welcome to our crib..
Här var det kaotiskt och flamsigt.


Videoblog från dagen kommer senare!







Avslutar med detta:

Du kommer mot mig du säger inget 
Det är dina ögon som förför
Och som en ängel du svävar runt mig
Vet inte riktigt hur du gör.
Men allting som jag förut känt som fått mig säga nej
Jag släpper allt sånt där för dig.

Jag hade valt att sova ensam om natten.
Jag hade valt att stöta bort allt sånt
Som kom för nära mig
Men jag släpper allt sånt där

Vad är en kärlek utan en älskling
Vad är en himmel utan jord
Hissa ditt segel följ med i natten
Här gills bara handling och inga ord.
Med luften under vingarna jag säger aldrig nej, nej
Jag släpper allt sånt där för dig

För din skull, för din skull.

Du kommer mot mig du säger inget
Det är dina ögon som förför
Och som en ängel du svävar runt mig
Jag vet inte riktigt hur du gör.
Men allting som jag förut känt som fått mig säga nej
Jag släpper allt sånt där för dig
Ja jag släpper allt sånt där för dig.


Nu är det sängen som gäller för min del.
God natt!

Kommentarer
Postat av: mickan

hehe jag vet att det har varit dåligt på den fronten... men fan jag har verkligen inte haft nåt att skriva om hahaha.

Ska väl fixa till nåt nu... nja försöka iaf... =)

2008-05-31 @ 10:39:21
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahaha shit asså, VAD DET SER UT! Men bra kommer det att bli :)

2008-05-31 @ 17:16:54
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0