Inte som jag hade tänkt mig


God morgon.
Eller god vet jag fanimej inte om den är.
Den här dagen började ju verkligen toppenbra. En kvinna ringde från Nynäshamnsbostäder och sa att vi inte behöver åka och kolla på lägenheten idag för den är redan erbjuden någon annan.
Jahapp.
När jag ändå var uppe så gick jag ut med Enzo. Kom ut i ett spöregn lixom.
Tack Gud, verkligen jättesnällt..
Enzo pinkade utanför porten och vägrade därefter ta ett enda steg till. Han fick som han ville och vi gick in.

Jonnie kom hem klockan fem imorse. Höll på att skrämma livet ur mig och Jessica. Enzo med för den delen. Han skällde för kung och fosterland.

Jag tror fan att jag går och lägger mig igen.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Elenore

Sov gott. =)

2008-05-15 @ 11:15:28
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Peete

Tråkigt med lägenheten... Sköt om dig

2008-05-15 @ 12:10:21
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0