Min stora kille!


Hallå.
Jaha, så var det eftermiddag IGEN! Har huvudvärk och svinont i nacken. Huvudvärken beror nog på att jag har segat mig idag. Bara legat i sängen, läst och sovit i omgångar typ. Självklart har jag varit ute med skrutten oxå men annars inte gjort nåt särskilt.
Nack-ontet är från dansen igår. Vi slängde ju som satan med huvudet och grejer. Men kul var det!
Dock glömde jag att ta mitt halsband igen.
Har i alla fall nyss tagit mig en halv alvedon. Brukar inte göra det, men jag har ingen lust att ha ont både i nacken och i skallen.

Vad händer ikväll då? Nu har ju solen börjat kika fram lite och det är ju bara alldeles underbart!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Blir väl lök som vanligt. Kanske en öl på Rotundan? Vet inte.
David ska ringa när han kommer hem från jobbet i alla fall, så får vi se vad vi hittar på.
Frugan skulle slå en pling oxå, men jag antar att hon väntar till efter halv fem.. eller? Av olika anledningar. Egentligen bara en anledning, men den tänker jag inte skriva här. Hihi.

Hörni! Jag har glömt att skriva att Enzo har fyllt år! Min stora kille. Tyvärr är jag inte hundra på vilket datum, men mellan den 12:e och den 15:e i alla fall.

Jag har lite långtråkigt faktiskt..


Min fru och Enzo ska hånglas lite.

Frugan och Enzo skulle hångla lite. Men han är ju bara ett ;|

Kommentarer
Postat av: Jessica

Juste! Han är ju bara ett ! Men det behöver ju inte folk veta!

2008-05-16 @ 16:48:12
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0