Piercad


Hej på er!

Vilken underbar dag vi har haft!
Piercingen var gjord på en pisskvart och gjorde inte det minsta ont. Eller jo, lite när han skulle få dit kulan. Men annars var det den piercingen som har gjort minst ont av de jag har.

Kolla vad snygg jag är!


Fast sådär LER man ju inte? Ser bara ut sådär för att jag ville visa piercingen. Så jag funderar på att byta till en lite större ring? Ska slänga in en bild sen på när jag ler "som vanligt". Aa.. sen.

Nu kom min fruuuuuuuuuuu och jag och David ska käka soppa.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Snygg! ja en lite större ring skulle vara fint och säkert inte skavas ut lika snabbt, men den där var fin också :)

2008-05-28 @ 22:54:14
URL: http://blasphemousgirl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

ja, exakt. det verkar ju vara vanligare att smileypiercingar emigrerar än att de håller sig på plats, men det MÅSTE ju inte vara så liksom :P



den var som sagt snygg, hoppas den läker snabbt och bra! :D

2008-05-29 @ 00:23:32
URL: http://blasphemousgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev jätte snyggt ! Skönt att du äntligen fick den :D Nu blev jag också sugen på fler piercings :/

2008-05-29 @ 10:11:03
Postat av: djujet

Det var från mig så du vet :O Jävla mongo data ..

2008-05-29 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0