Rastlöshet leder till städmani


Nu har jag varit så jävla duktig! Har ju varit så rastlös hela kvällen. Första gången jag är ensam så här länge på 6 veckor typ. Helt sjukt. Ser ju alltid till att ha sällskap.
Hur som helst var jag helt rastlös, så jag ringde Sara och pratade henne döv tror jag.
Haha.
Jag har en tendens till det.
Medan jag malde på om ditten och datten började jag skura Jonnies handfat. Jag tror fan att det aldrig hade sett rengöringsmedel förut! Diskade tvålkoppen och tandborstmuggen till och med. Har blivit lite skadad av det där "Rent Hus" -programmet. Sen gick jag lös på toaletten. Jag måste verkligen införskaffa lite städgrejer till Jonnie, det här går inte. Fick torka rent med toapapper. Plus använda skurmedel till att rengöra med.
Nu doftar det citron där inne!
Sara var tvungen att sova för hon skulle jobba imorn men precis i rättan tid skickade David sms, så jag ringde upp honom. Och medan jag förhörde mig om hans kväll plockade jag ur diskmaskinen, plockade i smutsig disk och diskade det som inte fick plats för hand (han har en sån bänkdiskmaskin). Sen skurade jag diskhon och våttorkade lite överallt i köket. Spisen och det. Men den rengjorde jag förra veckan, med svinto.
Sen, ÄNTLIGEN kom Jonnie hem. Nu ligger han i soffan och kollar på Jay Leno. jag behöver lixom inte UMGÅS, bara det är nån i min närhet..

Min rastlöshet kan även bero på att jag inte tagit mina tabletter på typ 3,5 dygn. Vill inte ta dem tillsammans med alkohol. Får sån jävla ångest då. Men nu har jag fått i mig dem och det känns faktiskt bättre. Förutom att jag är SÅ JÄVLA HUNGRIG!!!!
Vad är fel lixom?
Jag kommer bli tjock igen.. buhuu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sarah hur gå det med att överskriften sitter på sen vanliga texten. man seeer inte :S

2008-05-20 @ 14:09:07
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0