Regnig fredag


God morgon.

Det spöregnar. Enzo gillar inte det, så man får släpa ut honom på gräsmattan för att han ska kissa och bajsa. Sen springer han fort som attan till porten igen. Mes, hahaha.

Jaha, nu på morgonen har jag ringt nynäshamnsbostäder angående en ANNAN visning på en lägenhet på Mejerivägen. Personen som har lägenheten har redan flyttat och lämnat in nyckeln, så jag och Jessica ska hämta den på måndag och kika på lyan.
Sen har jag ringt min handläggare på f-kassan, men han svarar inte. Som vanligt. Lämnade namn och nummer på telefonsvararen i alla fall, så man får hoppas att han ringer upp snart.

Nu ska jag äta lite frukost! Har ju köpt frysta hallon igen att ha i filen. Mums! Sen ska jag nog lägga mig ner och läsa min bok! Det var längesen jag var helt ensam faktiskt. Rätt skönt. Inte för att jag inte gillar sällskap av min fru och så, men det är skönt att kunna filosofera själv lite.

Hörs lite senare kanskeeee..?


Kommentarer
Postat av: Peete

Jag och Enzo har något gemensamt; vi gillar inte att utföra våra behov ute i spöregnet!

2008-05-16 @ 10:25:32
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: elenore

fin bild

2008-05-16 @ 11:22:52
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: djujet

Vad sööt ! :D

2008-05-16 @ 12:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0