Scrumper/Smiley


God morgon!
För mig är det det i alla fall. Stoppade i mig diverse piller igår så jag sov läääänge. Men nu är jag på topp igen!!
Mötte stefan utanför dörren så jag ska tydligen iväg och pierca mig om 40 min. Whops!
Ska hoppa in i duschen nu och borsta tänderna ordeeeentligt.
För er som undrar så ska jag pierca en scrumper/smiley.
I strängen som går från tandköttet till överläppen. Man känner den med tungan om man drar med den längst upp på framtänderna. Äh, jag slänger med en bild.


Jag ska inte ha en sån stor ring dock



Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: SaraAkaLiten.

Sover man bättre om man tar piller?

Funderar starkt på det...

2008-05-29 @ 07:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0