Snudd på lycklig!


Hejsan hallå!
Här sitter man med balkongdörren på vid gavel och spelar Neverstore.. högt!! Kvällssolen är underbar och snart ska jag fixa till mig för att dra till Stefan ner för backen och dricka öl med honom och Linn. Det bli najs med tanke på att min plånbok dammar..

Idag har jag även hunnit med att leka med Ida. Vi satt på den där fina utkiksplatsen jag hittade idag. Fikade chokladrutor och cola. MYS och varmt som satan! Hade satt på mig en bikiniöverdel så linnet åkte ju av fortare än kvickt. Uppdaterade henne om mitt liv. Mycket som har hänt sen jag var hos henne i London.
Jösses.
Men idag leker livet, faktiskt. Jag är nöjd och glad med min situation. Hade ju inte suttit fel med en lägenhet i och för sig, men just i denna sekund är jag bara.. lycklig.. nästan!

Hade läkartid oxå. Det gick smidigt. Han är lite egen så det är mest jag som bestämmer vad han ska skriva, hur mycket medicin jag ska ta och när vi ska ses igen. Haha. Nä, men jag gillar honom. Han tycker jag har så bra idéer att han inte har några invändningar.

För att citiera min fru: -Dags att kirra biffen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0