Tatuveeering


Hallå eller!

Drog ner till bibblan och mötte upp Danne. väl där inne var det ett jäkla projekt att försöka få fram låten med noter. ALLA låtar fanns utom den typ. Men tillslut, när vi dubbelkollade, hittade vi den.
efter det drog vi till Rim Nam och käkade lunch. Sötnosen bjöd mig! Jag är ju inte den tätaste människan i Nynäs lixom. 12 spänn ba.
Sen åkte vi ner till tatueringsstudion och väntade och pratade. Om allt möjligt! Älskar att prata med Daniel. Han förstår allt så bra! Jag tror att det är ömsesidigt.
Nu har han precis börjat tatuera sig, så jag gick hem till David och släppte ut Enzo-mannen på gräsmattan så han fick springa av sig lite.
Väntar på att min fru ska bli färdig med duschen och sminkandet och det, sen ska i allafall jag ner till bibblan igen och låna lite böcker. Ska ner till studion igen sen och kolla hur det går för Daniel. Tror det blir skitballt!!
Han ska alltså tatuera in första (öhh.. kan inte det här med noter så bra) "biten" (Det här... dutduudududuuu, dududududu dutuu) i (I can't get no) Satisfaction. I noter. Under överarmen lixom. Vid armhålan.

Jaa, det är vad jag har gjort hittills idag.


kan även hända att jag "måste" hoppa in som backup och följa med till SwedenRock. men vi får se hur det blir med den biten.
Med Danne och hans polare alltså.



Hejrååååå

Kommentarer
Postat av: djujet

Blekinge !? :O Då kommer du inte vara så långt ifrån mig isf :(

2008-05-20 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0