Virrig


Vad fel man kan ta på dagarna! Jag har ingen koll på dem what so ever, uppenbarligen.
Var i allafall på Nynäshamnsbostäders kontor idag och lämnade gamla sjukskrivningsintyg och gamla "lönespec" från försäkringskassan. Hon behövde dock ett nytt intyg. Men jag ska ju till läkaren imorn och då fixar jag det. Har ju packat ner allt annat så det ligger i nån bra kartong på Davids vind. Toppen.
På torsdag får vi i alla fall skriva kontrakt! Hajar ni?! Vi får lägenheten! 95% säkert i alla fall. Om vi inte får den här kommer jag aldrig få nån, för det är ju bara en etta. Men jag tror det går vägen. Det känns bra!






Just det! Jag ska även pierca mig på fredag. Jag och stefan byter tjänster, haha. Jag ska sitta barnvakt åt hans dotter någon dag. Bra deal om du frågar mig!
Hon gillar mig, hihi. Lilla klängapan.

Kommentarer
Postat av: djujet

Vad kul ! Grattis :D

Och vart ska du pierca dig förresten ? Sån smiley eller vad det heter ?

2008-05-28 @ 10:14:11
Postat av: Maria

Grattis, äntligen!



Ja vart ska du pierca dig?

2008-05-28 @ 10:52:24
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0