Grin-Olle



Igårkväll blev jag ledsen. En fånig grej Marcus sa som gjorde att jag "tog" åt mig eller vad man ska säga. Efter det bölade man ju ett par skvättar. Tönt-Sarah!!
Sen hittade jag typ på saker att vara ledsen för. Typ som att "Tänk om jag skulle behöva lämna bort Enzo, buhuuuuuu" eller "Vi kanske gör slut om 30 år, uuuhhhhäääää" eller "Jag kanske blev steril efter aborten *snörvel*". Ibland är jag bra känslig. Men, eftersom att jag har världens bästa pojkvän, som tröstade mig, blev jag glad igen. Mest efter han gojrde en pissrolig felsägning. Har lovat att inte skriva det i bloggen, vad det var.
Efter det fikade vi julmust och kärleksmums. Sen blev jag så trött så trött och vi gick och la oss. Minns inte ens när jag somnade, fort gick det i alla fall.

Nu är jag i Ösmo och väntar på att jag ska gå till jobbet. börjar ju 10, men jag åker med Marcus på morgonen och han börjar ju 8. Enzo är hemma i sorunda idag. Åker hem direkt efter jobbet och går ut med honom och förhoppningsvis byter om till ridkläder för att sen ta mig till stallet där islänningen står. Hoppas verkligen att det blir av idag!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej! om du klickar/ kopierar /på länken, och blir meddlem gratis får du fler läsare till din blogg=)

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=zuperzandra

2008-11-18 @ 17:31:02
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aaa fast.. Inte så lätt alla gånger.. Speciellt inte nu plus att det är ju inge kul att hitta på nåt själv

2008-11-18 @ 17:31:45
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0