Kondomer... blä.



Ska strax kila iväg till jobbet men först svängde jag över hit i vanlig ordning, alltså hem till lägenheten i Ösmo.
Enzo är kvar i Sorunda idag för Marcus kunde åka hem på lunchen och gå ut med honom sa han. Tack!
Aah, jag är helt trött! Men jag tog en oxascand igår innan vi gick och la oss så jag vet ju vad det beror på.
Sen hade vi myyyyyyyyyyyyyyyyyys innan vi somnade. Rawr..!
Min mens har förresten varit pisskonstig den här månaden. Började med att jag fick skitont och det brukar jag aldrig ha. Sen kom den som vanligt fast jäääättelite. Det har varit lite hela tiden och nu är den typ slut. Jaha? Mysko.
Kom ju på att ungdomsmottagningen har öppet idag så det finns möjlighet att skaffa p-piller!!! Dom är ju tvärslut hemma och klant-Sarah har inte varit nere och skaffat nya i god tid.
Jag hatar fan kondom. Man blir ju avtänd bara av att höra ordet. Det luktar ju så jävla illa oxå. Så om jag får tag på p-piller slipper vi det! Woho!
Ska fråga Charina om jag kan gå en kvart tidigare så kommer Marcus och hämtar mig så hinner vi ner innan de stänger. Hoppas, hoppas.

Nä, nu måste jag sminka mig och diverse.

Tjingeling badring!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Ja, såhär lite efteråt skrattar jag också åt honom!



Är allt bra med Enzos öga nu då efter helgens kattattack?

2008-11-03 @ 17:48:12
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaaa men det är ju klart! Men jag skulle ju bara bli arg, för det skulle vara så typsikt! Men vafan. Jag tog så många tider jag kunde :D

2008-11-04 @ 01:31:04
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Stefan

Något sent inlägg men glöm inte bort att där finns kondomer med smaker. På så vis slipper du den lite tråkiga latexlukten.

2010-06-01 @ 22:30:37
URL: http://kondomakuten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0