Köpare till Franz




Men ååh, jag glömde ju att säga; Jag har hittat en köpare till Franz!
Hon verkar helt perfekt. En sjukpensionär på landet med en massa katter (perserkatter oxå) som är hennes liv. Hon borstar dem det första hon gör på morgonen. Så sött!
Jag och Marcus kommer personligen att åka och lämna Franz. Vill se vart han hamnar. Fast det är ju en bit.. Skara lixom! Men då får vi en utflykt på köpet.

Nu måste jag bara boka tid för vaccination. Hon ville inta ha honom kastrerad.



Min lille, lille Frasse. Usch..
Men du kommer få sååå mycket kärlek och bli bortskämd, och förhoppningsvis lägga på dig nåt kilo. Älskar dig min lilla kissekatt.

Nu blev jag nedstämd..
Klump i magen.

Kommentarer
Postat av: J

skara går ganska snabbt... haha jag o morsan drog dit en sommar på 3,5 timme. När vi kom fram kolla morfar strängt på mamma o sa: Du har INTE åkt lagligt! hahahaha

2008-11-30 @ 22:56:58
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men tänk att det är det bästa för honom.. Så kanske de känns bättre

2008-12-01 @ 19:12:47
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: djujet

Men det är jätte skönt att du hittat ett hem som du tycker känns perfekt. Och tycker du så , så tror jag nog att Franz också kommer tycka det :)

2008-12-02 @ 15:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0