Kväljning



Kom just hem från jobbet. Frugan ligger i sängen och är dödssjuk.
Vad hände med vädret egentligen? Var ju jättemysigt idag med sol och det, men nu är det molnäckel. Hörde att det skulle vara dåligt ända fram till lördag då det ska vara soooool! Mysigt!
Skulle vilja ta mig till Länna i helgen och köpa de där skorna. I alla fall ett par, fast om man köper tre får man ju ett par på köpet. Kanske Marcus hittar nåt?

Tog ju hem en massa kläder till Marcus igår. Jag har ju redan fått en garderob där, men nu skulle jag behöva en byrå oxå så vi skulle eventuellt kika efter det i helgen på möbelförmedlingen eller nåt.
Annars har jag ingen aning om vad vi ska göra lör/sön. Eller så har jag glömt nåt jag har bokat in.
En sak jag vill göra är att rida i alla fall. Men Ann-Louise kunde inte förrän på tisdag. Jag får snällt vänta helt enkelt.

Jobbet idag var rätt lugnt. Hände inget speciellt förutom att sven lagade världens godaste fisk, med äggsås. Mums!
Jo!
Haha, skulle ta såna vitaminer för kvinnor men jag tror att jag råkade svälja lite för mycket luft när jag tog dem så jag fick ju akutknip i magen och började må illa. så fick jag en kväljning ända från tårna. "Shit, nu spyr jag" tänkte jag och försöka andas djupt samtidigt som ingen skulle se vad jag höll på med. Men jag gick ut och tog lite luft och då blev det bättre. Fick en kväljning där ute oxå men jag lyckades hålla tillbaka det. Huuuuuaa!! blev riktigt skraj där ett tag. No more vitaminer för min del i alla fall. Har spytt av vitaminer förut, när jag var liten, just på grund av att jag svalde för mycket luft.
Mådde "sådär" på jobbet igår oxå, på morgonen. Varför just nu? Dumma.

Nu är jag helt trött och skulle kunna somna bums om jag tillät mig. Ska jag eller ska jag inte? Då kanske jag inte kan sova inatt sen.
Ska ju till skolan imorn.
Ringde förresten praktiken idag och bad om ett schema, men de hade inte fått in några timmar från skolan så hon visste inte hur hon skulle lägga upp det. Så jag får fråga min lärare imorn helt enkelt. Börjar ju dra ihop sig nu. Vecka 48-50 ska jag vara på Lotsen i alla fall.
Ska inte jobba någonting nästa vecka vad jag vet, för de ska ha en prao-elev från Vansta där. Så jag blir ledig och har en massa tid att plugga! Fast rik blir jag ju inte.
Försöker lägga undan så mycket pengar som möjligt eftersom jag bara kommer få 1500 från CSN i december. Kan ju vara bra att kunna betala hyra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, jag veet! Men får sånna infall ibland. Men kom och tänka på precis det där - vill ju gå tillbaka nångång och se hur jag hade det då!

2008-11-13 @ 08:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0