Mobilbilder


Hejsan hoppsan!
Imorse fick jag en mycket glad överraskning. Alexandra låg och snusade och sov i min säng. Så vi har surrat hela morgonen. Efter ett tag vaknade frugan till liv oxå.
Ska som sagt jobba idag och eftersom det inte har hunnit hända så mycket än har jag inte så mycket att skriva.
Bjuder på lite  bilder jag hade på mobilen.

Gör egna julkort-pyssel!


Bra att ha-grejer.


Världens bästa nagellack. Dyrt som satan, men naglarna blir starka och fina.


Nya stolsdynor!


Julgranspyssel


Nya ridvantar <3


Myspys i sovrummet



Japp, det var allt jag hade att bjuda på såhär innan jobbet.
Nu ska jag surra vidare med pullorna här.

Kommentarer
Postat av: J

Vad mysiga stolsdynorna såg ut =)

2008-11-19 @ 13:01:19
URL: http://ringadingdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0