Två månader + 1 dag



Här kom jag inrusandes till frugan och sa att: "Nu kommer jag till din undsättning frugan!"
Hon ba: "Va?"
Jag: "Ja, vi ska leka idag!"
Hon: "Men jag ska jobba.."

Jahapp. Jag får undsätta frugan utan henne närvarande helt enkelt.
Fast just nu kikar jag runt på nätet.
På tal om det (eller inte), vart är mitt paket från jotex?! Tessan har redan fått sitt och hon beställde bara nån dag innan mig. Typiskt.

Igår hade jag och Älskling varit tillsammans i två månader minsann! Det firade vi med kroppkakor och varsitt par nya tofflor!
Orkar inte lägga in bilder nu, utan gör det senare.
Vi var även på nån lustig affär i botkyrka eller Alby eller var vi nu var. Typ som rusta fast jättemycket större och billigare!
Fanns dessutom mat från världens alla hörn där!
Köpte lite julklappar till diverse folk.

Somnade i soffan vid åtta typ. Vaknade till och somnade om till tio i tre. Då la vi oss i sängen.




Enzo verkar lite deppig idag, men det är väl vädret. Man ser ju knappt handen framför sig i all dimma.
Nu ska jagvse ifall det kom nåt roligt med posten. Det lär ju inte vara nån avi i alla fall, för den skulle jag få via sms.

Kommentarer
Postat av: Louise

yes, vi har lite snö.

de va mer förra veckan, men eftersom solen lyser så smälten den bort :( TRÅÅÅK!:P



vad händer idag då? :)

2008-11-05 @ 12:53:45
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Tina

Där har jag också storhandlat. De hade ju all möjlig rolig skit. :D

2008-11-05 @ 16:38:41
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0