Nyfiken i en strut



Åh vad jag älskar min praktikplats! Det är så himla mysigt och gemytligt lixom. Jag har smält in jäkligt bra om jag får säga det själv. Och redan andra dagen (alltså igår, eftersom jag var ledig tis, ons) fick jag beröm för att jag var så framåt och tog egna intiativ. Samt att jag frågade så jäkla mycket om saker och ting. Finns ju en anledning till att jag kallades för "Nyfiken i en strut" redan på dagis.
Hur som helst, jag längtar faktiskt lite tills jag ska till praktiken idag. Det är ju inte stressigt där direkt. Allt tar sin tid lixom..

Älskling hämtade mig vid halv tio igår. Åkte till kvantum och hnadlade diverse smaskigheter så som torkat renkött, en korv av något slag och nåt parmaskinka-liknande.
När vi kom hem slängde vi oss i soffan med det vi hade handlat samt varsin kopp te. Såg nåt program på Discovery om tornados. Så jäkla läckert!
Jag var heeeelt slut och hade ont i ryggen, så vi la oss i sängen. Tur var väl det för jag somnade på en halv kvart.


Idag börjar jag kl 13.00 som igår, men tror jag bara går till 20.00 eller 21.00. Ska bara mysa med min älskling ikväll. Är ledig på lördag och då ska jag väl eventuellt till Haninge med Tessan och senare på kvällen på födelsedagsfest hemma hos Jennies föräldrar. Ja, alltså Jennie och frugan har slagit ihop sina födelsedagar, så vi firar båda två.
Men vi får se om jag orkar och har lust. Varken jag eller Marcus kommer ju dricka någonting i så fall. Han kör och jag ska jobba på söndag.
Vi får se helt enkelt.


Nää, nu ska jag väl ta och äta lite frukost.
Hörs väl imorn då förmodligen, om jag inte kommer på något mer intressant att skriva innan jag drar.

Kommentarer
Postat av: Marcus

hånna hanneee!

2008-11-28 @ 09:15:47
Postat av: Maria

Du vet Rikard Brandts bror Tommy och hans tjej som har fått en liten tjej :)

2008-11-28 @ 10:07:36
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jooooo ni ska visst komma.. Ni kan ju komma och äta lite.. Ni bhöver ju inte stanna hela kvällen liksom.





Hahahaha ja.

Julpyntar och sånt gör man till den första advent.. tror jag.

Sen dagen innan julafton, alltså den 23:e åker granen upp ju!

Hahahaha. Nu ba.. Granjäveln ska ju stå där sen januari ut typ så det finns ju ingen anledning att ta upp den nu liksom :)

2008-11-28 @ 14:21:12
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0