Händelselös dag


Hej!

Idag har vi bara segat och degat hela jävla dagen. Sovit har vi gjort oxå. I soffan. Igen.
Fast å andra sidan har det ju bara öst ner regn, så vad annars ska man göra? Har haft det jättemysigt i alla fall.

Jag har ju typ inte så mycket mer att skriva eftersom jag inte har gjort något idag.
Ska ringa Tessan i alla fall. Såg nu att jag hade 3 missade samtal från henne. Oops.
Vi var över hos Marcus mamma en sväng och då glömde jag visst mobilen hemma.

Imorn får jag inte glömma att gå till ungdomsmottagningen. Mina p-piller är slut, så jag fick tjåla några av frugans gamla kartor (hon äter inte den sorten längre).


Uh, behöver duscha. Jag är äcklig. Men orkaaaaaaaaaa.
Är visst fortfarande seg.
Ska mysa ner mig hos Marcus i soffan istället. I alla fall tills jag orkar hoppa in i duschen.
Jag ska nog förresten locka med mig honom in i duschen.



Eh, jag gillar visst kaffe nu för tiden.
Jag har blivit stor!



... och tjock?!



Just det!
Jag ska prova (observera försöka, haha) att gå ner till min "idealvikt", alltså enligt min ålder, längd och vad det nu mer var. Det är i alla fall 52.
Alltså,  f e m t i o t v å kilo?!
Jag ska visa Marcus (och så vill jag se själv!!) hur jag "ska" se ut.
Fast jag tror faktiskt helt ärligt ionte att det kommet gå. Vi är för "sambo"-mysiga och äter en massa gott hela tiden. Men försöka duger.
Jag vet ju en metod som är väldigt effektiv för att gå ner snabbt (dock inte att behålla vikten) och det är ju att inte äta alls i princip. Men jag tror inte riktigt att det kommer gå hem hos min underbaring.
Vi får se, helt enkelt, hur det ska gå till. Om jag ens orkar försöka. Men det skulle vara kul.
Hm, kanske ska kolla efter några bra recept på nätet, eller andra metoder.
Finns det ingen... godisdiet eller nåt, höhö.
ENDAST frukt och grönsaker kanske? Och vatten såklart.
Det här kan bli spännande!

På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jag kan väl inte rå för att det är dina kryss! David lärde jag ju känna genom micke.

haha nej men jag surrade med jennie och hon var där, så jag gick dit. det blev ju diverse groggar och brottning och det i vanlig ordning. det var därför jag tog av mig skärpet. jag vann nästan över jocke. fast jag har ju blåmärken över hela bodyn istället :/

Och du kan ju inte på riktigt TRO något hoppas jag ?? :O

2008-10-05 @ 22:11:25
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Marie

Rör på dig lite mer och köp inte så mycket gottis när det ska vara gottis. Sluta med läsk om det går. Så - nu har du kommit en bit på vägen=)

Men 52 kg?! Låter så pyttelite, vet iof inte hur lång du är...



Jättefina höst bilder du tagit!!

2008-10-06 @ 12:07:42
URL: http://malleli.blogg.se/
Postat av: Casandra

Vart fick gjorde du testen eller vad det va ;D? vilken sida eller nått ;D?

2008-10-08 @ 14:25:19
URL: http://casanra.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gjorde du testen eller va de va***

2008-10-08 @ 14:27:11
Postat av: Anonym

VAR gjorde du testen ********************* lite trött idag -.-

2008-10-08 @ 14:27:38
Postat av: Anonym

testet **' -.-

2008-10-08 @ 14:28:09
Postat av: robiN

hej vilken snygg blogg du har :)

2008-10-08 @ 14:28:17
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0