Hej hopp!


Hej hopp!


Hur går det med frugans surr idag då? Säger fel hela tiden ba. Hahahahaha.
Vi har i alla fall gjort huvudstaden osäker idag.
Var hos Mahin, för sista gången. Känns lite sorgligt faktiskt. Har ändå gått hos henne regelbundet i två år.
Efter det gick jag och frugan i affärer i alla fall. Hittade en vinterjacka, äntligeeeeeeen!


På barnavdelningen på Stadium. Pissbra!
Sen började jag kika efter skor, men det var ju rätt lönlöst. Fanns ju inte ett enda par 35:or ba. Om man inte vill ha med "my little pony" på.
Vi fikade på John Chris och fortsatte sen drottninggatan fram tills vi kom till en affär som heter Rio. Har varit där tidigare, finns massa läckra kläder där!
Hittade i alla fall mina skor där, i strl 35 dessutom!



Nu är jag nöjd! Nästan.
Bara ett par jeans som fattas nu. Sen behöver jag inte köpa nya kläder på flera år!









Just nu är jag och frugis hemma hos Marcus. Hon ska sova över här. Hihi!
En frugkväll! Typ.
Internet OCH tv:n har ju lagt av hemma i Ösmo. De har väl borrat av nånting nu igen. Dom som håller på och bygger utanför oss asså. Eller om det var de som röjer på 73:an. Kommer inte ihåg.

Kommentarer
Postat av: ninna

veideke har grävt av kabeln.. smarta idioter!

2008-10-08 @ 22:42:46
URL: http://cherrynin.blogg.se/
Postat av: mickan

vi har inte heller nån tv.....



Eller asså ja, jo vi har ju tv, men ingen bild tack vare kabel-sabotören!!!

2008-10-09 @ 09:00:17
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: djujet

Guess who ? :D hah Jätte fin jacka (!) och skor. Fan att inte jag kan ha kläderna från barnavdelningen :S Hade också köpt en sån jacka då , dom är billigare på barn dessutom ju :D

2008-10-09 @ 14:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0