Ingen träning



Angående Franz så måste jag göra mig av med honom p.g.a Marcus allergi och att han förmodligen aldrig kommer kunna bli utekatt med hans jobbiga päls och hans feghet.
M reagerar typ inte alls på Ruth, plus att hon lätt kommer att kunna göras till utekatt. Ruth är alltså redan här. Så, nu vet ni det.

Är precis hemkommen från jobbet. Det var lugnt som satan idag. Skönt med tanke på gårdagen! Vi hade till och med tid att sitta ner och fika/äta! Fast Sven vankade ju omkring som en osalig ande och var bara rastlös, haha.
Att det var lugnt idag förändrar dock inte faktumet att jag är typ förbi av trötthet. Måste hålla igång nu, annars kommer jag somna på sekunden.
M skulle höra vad Micke och Anna skulle göra ikväll och se om vi kan smita förbi på en fika eller nåt. Det var pisslängesen jag träffade Anna!

Blev ingen sats-träning idag, för Jessica hade ont i halsen. Men det gör inte såååå mycket eftersom jag är så trött. Huvudvärk har jag oxå.


Imorn åker vi till min pappa! <3. Hoppas jag. Jo men det gör vi. Hoppas vi kan stanna till nånstans och köpa en födelsedagspresent till honom. Han fyllde ju år för ett par veckor sen. Ska flirta lite med min älskling.

Nu ska jag köpa tillbaka M på Owned!
Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0