Seeeg


Hej.

Idag är jag typ världens segaste människa. Lite huvudvärk, lite ont i halsen och tröttare än tio!
Gah!

Igårkväll tvättade jag litegranna, inte allt som sagt, men det nödvändigaste. Marcus kom hem till mig efter jobbet och hjälpte mig. Söte! Vi käkade norsk fisksoppa med lite tillsatt broccoli i. Det var gott! Dessutom spetsade jag den med créme fraise. Hatar att vårat torkskåp i tvättstugan är typ helkasst. 70 grader i 50 minuter och tvätten är fortfarande fuktig. Skärpning!
Aja. Vi såg idol och halva Heroes, sen åkte vi hem.. till Marcus alltså. Men det känns verkligen "hemma" för mig.
(Allt kommer lösa sig frugan, det lovar jag dig! <3)

Jag tror jag behöver röra mig lite. Fysisk ansträngning. Bli lite svettig. Nån som är på?

Hallå, Maria, jag drömde om dig i natt! Jag vill leka med dig dessutom.
Det är så dumt att du inte har msn. Och att din dator inte fungerar.

Jag har färgat håret förresten! Får slänga in nån bild sen.
Nu ska jag surfa lite.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag är på! jag ska träna så mycket så att jag blir av med kaggen. då kanske nån tittar åt mitt håll :/

2008-10-03 @ 12:59:07
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0