Text och bild


God morgon!
Som ni ser i det tidigare inlägget så har jag/vi äntligen fått tummen ur och laddat över bilderna från kameran.
Så nu blir det lite skoj i bloggen igen.

Ringde och grattade pappa igår och han blev så glad så. Jag älskar när min pappa är glad <3. Tycker inte att han är det så ofta, eller jo han är ju trevlig och ler lite så men han brukar inte kännas glad. Men nu gjorde han det! Älskar när han är på det humöret och drar en massa skämt och fular sig och håller mig. Älskar dig pappa!
Han och Lina skulle jobba i helgen så vi kan inte åka dit. Men nästa helg kanske!

En utav Alicarna, Snurpan, är inne och naggar just nu. En av Marcus katter alltså och ja, de heter Alice båda två. Haha. Men den gråa är inna nu i alla fall. Enzo vaktar henne. Han är jätteduktig faktiskt, springer inte alls fram och skäller längre. Han är mer viftig, glad och ivrig. Åmar sig lixom. Hon bara jamar och gnider sig mot saker. Mys!
Det är så mysigt att klappa en katt som verkligen "tar emot" klappen. Lixom skjuter upp ryggen. Mina katter hemma lägger sig platt på golvet eller ålar sig undan, de är inte så mycket för klappar på andras villkor. Men när de är gosiga då jävlar får man klia dem!


Jahapp, jag ska väl snoka lite bland bloggar och äta lite frukost strax.


Just det. Hur gåre med att vi somnade i soffan igen då? Vaknade 4 ba. Gaaah. Stackars, stackars älskling som skulle upp kl 7. Puss på dig!

Såhär ser jag ut om mornarna. Läcker va? Bilden är dock tagen förra helgen.


Så kan det gå!


Alex hade en skruv lös


Jag skulle vara "normal"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0