Hjärtstillestånd


God morgon!

Igår var jag i skolan heeela dagen. Först hade vi en tretimmars lektion i vård och omsorg, så jäkla intressant det där! Sen lunchade jag med Marcus på Al Porto. Tog en avocadosallad, mums! Efter det var det dags för HLR-utbildningen. Så nu har jag ett sånt litet kort i plånboken som försäkrar att jag kan hjärt- och lungräddning. Nu kan ni svimma, få hjärtstillestånd eller vad ni vill runt mig, I fix!
Haha, nä gör inte det är ni snälla.

När utbildningen var slut åkte jag hem till Ösmo där Enzo var hemma med frugan.
Hon och jag gullade med Enzo en stund och pratade om diverse muppiga människor. Ååh, jag säger då det.
Sen hjälpte jag henne ner med tvätten.
Marcus kom och han oich jag åkte till ica och handlade. Min stackars älskling var helt färdig.
Handlade, åkte hem och lagade mat. Det blev kycklingwok! Typ den godaste jag gjort tror jag. I have my moments.
Soffmys, Heroes, Mitt i naturen (69, jag vet jessica), ahlgrens bilar och djuren. Sen var kvällen gjord och vi slocknade naturligtvis i soffan. Igen.
Fast vi vaknade vid 00.00 och la oss i sängen. Där slocknade vi och sov som två små grisar.
Marcus är lite halvkrasslig så jag hoppas han klarar sig igenom dagen utan att må allt för dåligt. Finaste älskling!

Då ska vi se, idag ska jag, Tessan, Elin och Mickis (?) eventuellt ut till muskö och rida. Fast jag vet inte hur det blir riktigt, tror inte det faktiskt men det vore ju så himla kul!
Om inte så tänkte jag i alla fall gå en långis med herr E.
Hunden alltså.



Ska även ringa min käre far idag angående om jag och M ska åka ner till dem imorn eller inte. Jag vill verkligen det. Se deras nya lägenhet och krama på min pappa <3. Har ju inte varit i Linköping på två år nu! Illa.
Vi får seeeeee, och jag lär ju uppdatera under dagen.
Nu ska jag ta en sån "shot" som är bra mot IBS. Det kan jag behöva, även fast min mage är sjukt, sjukt, sjuuuukt mycket bättre nu! Men det går ju i perioder har jag för mig. Har ju bara haft det i tre år så jag är inte så insatt än.

aaa, just det! Jag ska jobba på Måndag! Hihi, det blir toppen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

aaaa jag vet?!

och han har inte svarat sååå.. ja

man ba.. jahaja.. de har ju spelat in musikvideo och allting!



mitt i naturen.. hahahahaha :)

2008-10-24 @ 14:19:47
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

ahhh jag vet!

plus att jag fick 300kr av farmor igår ba. och så fick jag lön idag. 300 kr från yellowbird :P 600 på en fredag bara sådär :P



vem som fixade det ?

jag själv.

eller, jobark frågade mig om jag var duktig i baren. då sa jag att jag var bäst :) haha så då ville han att jag skulle komma och provjobba, så han ringde mig i måndags och så bokade vi fre-lör :)

2008-10-24 @ 17:01:38
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0