God morgon, ...



God morgon, eller god middag kanske!

Vaknade 03.28 av att jag var så jävla pinknödig. Gah. Sprang upp på toa och sen började jag må sådär. Göt alltid det när jag vaknar när jag inte "brukar". Typ mitt i natten. Då tror jag alltid att jag vaknar av mig själv för att jag ska spy eller nåt.
Jaja, jag skulle bara kissa.
Tog en tablett och lite vatten, sen somnade jag igen.

Vaknade igen sen när älsklingen skulle upp till jobbet. Gick upp jag med och ut med Enzo. Åt en satsumas, övervägde om jag skulle sätta på datorn, men jag valde att gå och lägga mig igen.
Jag blir ju helt död av de där pillerna.

Vaknade nästa gång av att Marcus ringde min mobil, sen somnade jag och har egentligen ingen tidsuppfattning här för i nästa sekund kom han hem och kröp ner hos mig i sängen.
Älskling!
Vi myste lite och sen ordnade vi frukost/lunch. Frugan vaknade av att vi sjöng "from Paris to Berlin..". Då fnissade hon lite.
Efter frukosten hamnade vi mer eller mindre i paltkoma allihopa. Helt utslagna i soffan. Till och med Enzo.
På tal om honom så har han blivit så jäääävla trotsig. Skulle kunna strypa honom ibland när vi är ute. Ibland stänger han bara av hörseln och totalignorerar mig när jag ropar.
#¤)&JRGK#")%"!)%)!!!!!!!!!!
Får träna på det. Älskade lilla trotshund! Är rädd att han ska få för sig att rusa ut på vägen. Men vill samtidigt inte koppla honom för då blir det ju jäääättespännande sen när han väl få vara lös och då kommer han ju aldrig vilja gå in.
Undrar om man ska ta värsta långa promenaden även fast det är skitväder. Det regnar ju inte i alla fall. Ska fråga frygis om hon har lust. Vi måste bränna lite fett hon och jag.
Beachen 2009!!

Nu har jag i alla fall fått adressen till hon som köpte böckerna av mig på tradera. Så jag ska väl skicka dem idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0