Dagen + bilder



Hej!

Sitter och naggar en bit rökt fläskfilé (?!). Lite otippat kanske, men Marcus mamma hade köpt det nere på marknaden i nynäs idag. Vi var där nere i en sväng oxå som sagt. Köpte 12 par strumpor för 100 spänn! Nu behöver jag inte köpa fler... någonsin!



Vi passade även på att köpa såna där goda, långa remmar. Smasken!
Aaaaah, vi fick en flaska Apotekarnes julmust av M's mamma. Det är den bästa! Köpte Nygårdas här om dagen. Den är oxå god, men ingen slår Apotekarnes. Jag älskar julmust <3.

Efter marknade åkte vi tillbaka hem och slängde in en ny tvätt och drog sen iväg till Marcus kompis Anders, eller ja till hans mamma (som för övrigt inte var hemma) och fikade lite. Hjälpte honom att sätta ihop en ny vagn han köpt till sin lilla dotter och den kommande bebisen. En syskonvagn alltså.
Haha, men tror ni hon var nå söt då, Vilda. Härmade precis allt man sa. Pekade och sa kisse, grlnisen (grisen), pippi, famo (farmor), bysor (byxor) osv. Men det gulligaste var nog ändå när hon sträckte handen mot sin pappa och sa "Hånna hanne... kom". Då skulle dem tydligen gå och kika på en massa prydnadsdjur. Söt!!!!!!!!
Jag vill oxå ha en bebis som säger "hånna hanne", eller en i magen åtminstonde. Jag vill oxå köpa vagn och klaga på att det är tungt för ryggen, att brösten läcker och försöka enas om ett bra namn.
Fast jag ska inte ha så jäkla bråttom.
Vore ju bra om jag hade körkort åtminstonde, nu när jag bor ute på landet, LANDET!
Fast jag bor ju kvar i Ösmo oxå, eller min adress är där i alla fall.

Vet ni vad min älskling gör just nu? Han lagar mat! <3. Känner mig som världens sämsta flickvän, med tanke på att det är han som är sjuk. Fast jag har städat toaletten och handfatet, åtminstonde. Sen har jag bytt rent i sängen och vikt ihop tvätten, tills jag fick blodtrycks- eller blodsockerfall. Blev helt svag och darrig, mådde lite illa och så gick pulsen upp. Typ som panikångest, fast utan panik och ångest.. öh. Bara symtomen med andra ord. Måste fan kolla upp det där. Tänk om jag har diabetes?!

Skinande rent handfat och mysfaktorn på topp med värmeljus!


Mera mys i badrumsfönstret


Ett ljus jag fått av M. Det doftar vanilj!



Nähäpp, nu ska jag hjälpa min man med maten eller göra nåt annat vettigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, jag vet inte om jag syntes vi kollade inte på den. Jag ska fråga min mamma för hon tittade på hela. JULMUST!! Gud va gott!!

2008-10-26 @ 10:18:10
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var dom där gråa med rosa döskallar på som jag köpte till dig :)

känns som om jag kan ta dom själv nu då :P





julmust drack jag i fredags :D

det är grejer det

2008-10-26 @ 13:27:10
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Sandra

vilka jätte fina strumpor =) ja köper alltid de på ösmo marknaden =)

2008-10-27 @ 11:36:05
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0