Grattis lilla pappa!



Jag är trött. Eller jag är lite piggare nu faktiskt, men innan var jag skittrött!
Var på första lektionen på den nya kursen, vård och omsorgsarbete. Mycket intressant. Det var mest diskuterande idag, så jag behövde inte skriva så mycket.
Michelles mage har blivit så stooor, eller den är ju inte stor egentligen men den är så fin! Lilla kulan. Rätt läckert att se magen växa sådär, eftersom jag träffar henne en gång i veckan!

Håhåjaja, snart är det jul oxå. Eller först är det ju Halloween, men tiden går ju så jäkla fort så det lär ju vara jul och nyår innan man hinner blinka. Har blivit inspirerad av Tessan så jag tror att jag ska beställa lite smågrejor från jotex.se faktiskt. Var rea som sjutton såg jag!
Sen kan det ju vara dags att byta design på bloggen? Eller kanske ska vänta tills första snön kommer. Men den här gången får nog Marcus hjälpa mig med headern så det blir någon ordning på det hela. Han är lite duktigare i photoshop än vad jag är.

I morn ska vi förmodligen till min Mammut på middag eller liknande. Jocke (min morbror) och Yesica (hans fru) + barn kommer och härjar. Det var ju ett tag sen jag träffade dem, de är ju alltid ute i världen och flänger.
Sen skulle jag även vilja åka ner till Linköping till min Papput, som för övrigt fyller år idag!
Grattis på födelsedagen lilla pappa <3!
Honom har jag inte heller varken träffat eller pratat i telefon med sen i somras. Vi är så dåliga på sånt han och jag. Eller, jag är ju lite av en telefonpladdrare sådär, men just han och jag är dåliga på det tillsammans.
Ska i alla fall ringa idag tänkte jag. Det är ju det minsta jag kan göra på hans födelsedag och allt. Ska fråga vad de har för sig i helgen och om inte jag och M kan komma ner till dem en natt eller så.



Sist men inte minst hittade jag lite pics på mobilen som inte har blivit uppladdade.

En vacker ros jag fick av min älskling här om dagen! Me lova ya!


Tessan och Lucas på bussen ner till Nynäs nån dag.


Frugan fick pissläskiga ögon på tåget när vi skulle in till stan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja bor i Södertälje sen 5 år tillbaka... och Jobbar vi Odenplan på en förskola =)

2008-10-16 @ 19:33:21
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jisses. Gråstarr ba.



Ja senast du träffade dom var ju när vi var där och grillade och det. Vad gjorde vi då ? Skulle vi nånstans sen ? :/

2008-10-16 @ 23:09:38
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

hur gåre med min orangea slinga som jag har i håret då ?

hahaha

2008-10-16 @ 23:10:46
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0