Mera lista!

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nje, det kan jag väl inte påstå. Men vi skulle säkert "heja" och säga några ord om vi skulle träffas nånstans.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Sån Solesan eller vad det hette. Gul grej. Fast jag tog dom sugtabletterna istället för den rinnande sörjan.

Vad åt du senast?
Öh, ett tuggummi?

Har du fått någon komplimang idag?
Det har jag säkert, av min älskling! Fast jag vet inte vad.

Har du varit med i en rättegång?
Nej

Är du polare med grannarna?
Hahahaha, ja hemma i Ösmo är nog både jag och Jessica rätt poppis! OCh här hos Marcus har jag pratat med de flesta grannarna faktiskt. Mest för att de tycker Enzo är så söööt.

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och engelska dårå. Sen kan hon väl lite spanska.

Vilka länder har du bott i?
Schweden

Senaste piercingen?
Smileyn

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Vet inte. När vi åkte till Farsta för nån helg sen tror jag?

Gay?
Nej...?

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jo.. heh. Kan man ju inte tro kanske! Spydde en gång när jag var 18, fast däckat vetefan om jag gjort. Tror inte det.

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nä, haha

Har du varit på stranden?
Inte i år faktiskt. Eller jo, men jag har inte solat eller badat på en strand i år.

Har du haft en stalker?
Hahahahah, JA!

Minns du dina/din musiklärares namn?
Erland, P-A och.. har jag ens haft fler?

Hur bra är din syn?
Inte så bra

Har du varit på ett party?
Ett party? Är det samma som fest eller? Jag var på party när jag var liten, hihi.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aa, om jag får vara i en sån stålbur.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jobbigt, för han är upptagen!

Har du varit utomlands?
Ja

Har du sett din bästa vän naken?
Tjejer är alltid nakna!

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Haha, har bara varit på ett. 96- typ.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
De skulle nog tycka att det var mysko.

Var är dina syskon just nu?
Hanna är väl i skolan och Jonathan gör lumpen.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Orka berätta den här. Drömmer alltid så jäkla mycket.

Vem ringde dig senast?
Älskling!

Vilken tid gick du upp imorse?
Åtta

Vad ska du göra i helgen?
Jag funderar på att åka till min pappa! Han fyller år på torsdag.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Jag älskar dig..

När var du riktigt sjuk senast?
Minns inte. När jag operarade blindtarmen för två år sen kanske?

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Haha "tog på" ba? Jag har nog aldrig tagit på en kändis, höhö.

Vad finns i din bakficka?
Har ingen

Har du färglinser?
Nope

Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

Vad är det första du gör på morgonen?
Kollar på mobilen

Vad ska du göra efter det här?
Äta lunch med älskling!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha faan va kul... men hade inte du hon Elisabeth ((?)) som musiklärare me... hon som jäåmnt had erandiga strumpor =)

2008-10-14 @ 13:08:17
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: ninna

du har spytt en gång till på fyllan! hos mig på min 21årsfest. minns du inte, "om det e såhär det känns att spy, då vill jag alltid spy", hahahaha!

2008-10-15 @ 10:31:21
URL: http://cherrynin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0