Lista

Enligt listan i min telefonbok:



Har du kysst nummer sju?

André. Haha, jaa faktiskt! För en massa år sen dock.

Har du träffat nummer nio i veckan?

Angelina. Nej, det var ett jävla bra tag sen faktiskt. 3 år, minst!

Älskar du nummer tio?

Angelinas Mamma. Nej

Är nummer elva en sötnos?

Angie. Hahaha, njaaa. Beror på hur man ser det

Är nummer femton en bästis?

Annie. Nope. Har inte träffat henne på ett par år heller. Hur gåre?

Har nummer sexton gått i samma klass som du?

Bernhad. Haha, nej.

Brukar du hänga med nummer nitton?

Bror Jocke. Nej, inte direkt. Haha. Det är inte ens min bror, utan Davids. Vet inte ens varför jag har numret kvar.

Är nummer tjugo bra?

Calle. Japp, han är bra han!

Gillar du nummer tjugosex?

Daniel. Absolut.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande
?

David S. Neejdu, jag har ingen aning.


Hur känner du nummer trettioåtta?

Elisabet. Känner henne inte alls, haha. Det är hon med araben.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?

Fia. Nej, det är Lisas äldre syrra.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?

Helen. Min gamla chef på Ica. Har väl känt henne sen 2004 då?


Kommentarer
Postat av: J

Ja asså kussimurror är såna där kärleksmums. Tror dom heter så i bakboken iaf. Morsan ahr dock alltid sagt kussimurror

2008-09-26 @ 11:19:27
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: ninna

snor dina listor bäjb ;)

2008-09-26 @ 11:41:46
URL: http://cherrynin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0