Myyyyyyyyyysdag i bilder


Det har varit värsta mysdagen idag. Underbart väder!!
Jag har tittat på Marcus när han har tvättat bilen. Duktig älskling <3.








Efter det drog vi till Nynäs och hämtade dvd-boxen hemma hos Mikaela. Träffade Vera oxå. Hon var helt rabiat.
Åt massa god mat på Rim Nam och sen åkte vi till kvantum och handlade lite nödvändigheter så som kakor och chips.
När vi kom hem slängde vi in grejerna hos Marcus och sen drog vi till... öh.. vad det nu hette.
Fint var det i alla fall!
Värsta utsikten och skitvarmt! Rena rama sommarvädret ju.







Enzo stooortrivdes. Min lilla skatt. Han gick runt och kikade för sig själv medan jag och Marcus lekte fotografer.







Vi mekade med självutlösaren på kameran även!





Jaha, nej nu är det kakor, chips och band of brothers som står på schemat minsann.

Just det. Imorn ska jag till läkaren. Det var ju inte igår.
Fast först ska jag med Tessan till läkaren, hehe. Mycket spring.









Visst finns mirakel och för mig är det faktiskt du 
I dina kyssar öppnar himlen sig för mig nu 
Och allt är så enkelt och så självklart,
så skrämmande och underbart
Mitt mirakel är du.



Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad mysigt ni har det då!

Shiet jag vill med vara nykär!!

Fina bilder också.

(denna gång har jag fått hjälp med designen på bloggen :D )

2008-09-21 @ 21:44:45
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så härligt!

vad glad jag är för att du är så lycklig.

2008-09-22 @ 06:03:57
Postat av: Elle

Oj, det var jag, ovan.

2008-09-22 @ 06:04:27
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: Elle

Oj, det var jag, ovan.

2008-09-22 @ 06:04:28
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0