Orolig


Sitter här och har lite småpanik över vad jag ska ha på mig ikväll!? Korsetterna kom ju inte i tid som sagt. Hur gåre?
Får åka till Haninge.
Måste typ göra det snart..
Jessica kommer hem strax oxå. Hon har röjt runt i Nynäs skulle jag tro.
Åååh, jag är fan orolig över hur det blir ikväll. Det blir ju skitsvårt nu!!!


Imorn ska jag i alla fall ut till Ristomta och provrida Robin igen. Det blir kul. Kommer ha sån fetingträningsvärk. Sist red jag typ i 15 min och kunde knappt gå dagen efter. Hahaha. Hade så jävla ont i sittbenen, kändes som två stora blåmärken. Sen hade jag ont i ljumskarna oxå. Man är ju lite ringrostig som sagt, hehe.


Mår typ illa, hur gåre?
Är nog hungrig.
Men först ska jag krypa ner hos Marcus i sängen.
Nej, först ska jag ta en cigg!

Kommentarer
Postat av: mickan

Du och Marcus?

Faan vad kul!!!!!

2008-09-13 @ 11:53:28
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Elenore

Vem e Marcus? :)

2008-09-13 @ 14:48:21
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0