Redan?!


Herregud, var det redan fem dagar sen jag skrev?!
Fan vad tiden går fort.
Jag har dock inte haft så mycket för mig. Dåligt md plugg har det varit i alla fall. Hur gåre?
Men imorn ska jag ner till bibblan och låna en bok jag ska läsa i skolan och sen sammanfatta typ.
Annars har jag fördrivit dagarna med Tessan, Lucas, Elin, Frugan och Enzo.

En lycklig Lucas i sin mammas trygga famn


Mera glad!


Frugan innan utgång


Min arga hund. Han ser alltid ut så när han är "arg" för nåt. Dessutom är han trött.


Mina mosbrickor! <3





Nu inatt har jag och frugis kollat på Sex And the City-filmen. Sååå bra!
Självklart grät man ju en skvätt.
Två gånger!


Det har ju förstås hänt en massa grejer den här veckan, men inget jag känner att jag vill ta upp i bloggen. Inte i detalj i alla fall.
Jag "träffar" inte Daniel längre. Känns jättejobbigt för mig även om det var jag som bröt upp eller vad man ska säga. Det känns rätt men ändå fel. Vill inte gå in på det mer, men jag älskar honom verkligen som människa och vän..
Hoppas du vet det.


Sen tycker jag att Mikaelas och Sebbes bebis ska komma nuuuuuuuuu. Hon har ju en massa presenter från tant Sarah som väntar. Skruttungen. Men hon verkar trivas där inne.
Vecka 41+1 "idag" (igår, för klockan är ju över 00.00) om jag inte minns fel?

Nähä, om man skulle ta och sova lite? Ska ju upp snart. Frugan ska ju ta kort till sitt leg och det. Om jag nu kan få upp henne ur sängen. Det återstår att se. Annars får jag väl fråga om Tessan vill hänga på.. eller hon kanske vill följa med ändå?


God natt! Eller morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0