Sola och bada


Hej!

Jag lever, i allra högsta grad!
Dock är jag jättetrött. Men det ska vi ändra på. Ska snart ner till simhallen och sola och bada med Tessan.
Ska bli mysigt. Hoppas inte det är en MASSA läbbiga baciller som hoppar på mig där bara.

Idag har jag varit i skolan. Det var väldigt intressant! Fick lära oss (i teorin) hur man tar blodtryck och diverse. Nu vet jag även precis exakt hur hjärtat fungerar oxå.
När Marcus skjutsade mig till skolan imorse tog vi med oss Enzo oxh så fick han vara med Marcus på jobbet tills jag slutade skolan. Hihi. Det tyckte Enzo var jättekul!
Sen kom M och hämtade mig och vi åkte ut till hans jobb och åt lunch i solen där det var en sisådär 95867 grader varmt.
Vi busade lite medan vi väntade på att stefan skulle komma tillbaka från sin lunch. Hehe.
När han kom åkte vi ut till Alhagen med Enzo och gick en promenad där.
Asmysigt!!

Nu ligger jag här och väntar på att Tessan ska ringa.
Aah, vad skönt det ska bli att sola!
Och ikväll ska jag mysa massor med min älskling!



"Let me be the love that comes form the sun
Let me be your rainbow rising on
Every single race out of space
Will shine on, shine on!

Let me be the love that comes form the sun
I wanna be your love light from above
Shine on, shine on, shine on!"

Me luv ya!










Ps. Nej, Anonym, jag tänker inte lämna ut Daniels nummer. Du får fråga honom själv.

Ps.2. Orka vara anonym!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0