Vad sägs om en lista?



Om du var tvungen att döpa om dig, vad skulle du heta då?

Hmm, vad svårt! Cecilia som är mitt andranamn tror jag. Är mest van vid det.

Om du var med i en film, vad skulle den heta då?

"Sagan om flickan som aldrig hade koll på sina grejer". Samma titel som Maria, haha.

Vad skulle filmen handla om?

Öh, att jag aldrig håller reda på mina grejer?

Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner?

OJ! Jag skulle förmodligen spendera det mesta på mina nära och kära. Sen skulle jag köpa en till petit brabancon, en systemkamera och kläder! Sen skulle jag tatuera mig oxå.

Beskriv dig själv som en måltid!

Haha, vad sjukt. Jag vet fan inte. Bruna bönor och fläsk?

Skulle du äta hundbajs för 1000 kronor?

Nej

Är det något du önskar att du kunde?
Det klyschiga "att kunna sjunga". Läckert det vore! Eller spela gitarr. Det är fint, mysigt och socialt. Sen önskar jag att jag inte var så jävla känslig. Känslomässigt.

Har du körkort?
Nejdu.

Om ja, hur många gånger gjorde du teoriprovet?
-

Spara eller slösa?
Nåt mitt i mellan. Jag har rätt bra koll, men jag är absolut inte snål!

Nämn 3 bloggar du besöker!
Tessans, Frugans och Fade (Sen Marias då såklart, men henne har jag redan nämnt en gång)

Dusch eller badkar?

Dusch. Jag mår lite illa när jag badar. Blir för varmt. Fast det är mysigt i 10 min!

Salt eller sött?
Beror på vad jag är sugen på. Men oftast sött.

Svart eller vitt?

Svart

Hör du något ljud just nu, isåfall vilket?

Enzo skäller på brevbäraren.

Världens fulaste ord?

Kön (som i könsorgan)

Världens vackraste ord?

Älskling, sommaräng


Världens roligaste ord?

Diverse!

Världens tråkigaste ord?

Ekonomi

Vad har du ätit idag?
Ciabatta med kyckling och curryröra, en Extra Drops-tablett, sen har jag druckit juice och vatten.

Favorit ämne i skolan?

Just nu Medicinsk grundkurs! Enda ämnet jag läser plus att det är riktigt intressant!

Vad hette killen/tjejen du var kär i när du gick i grundskolan?
Hm.. måste ha varit Putte! Som jag var mest kär i. Och längst.

Om du råkar svära, vilken är den vanligaste svordommen du använder?

"Jävlar" eller "Fan"

Har du skadat dig fysiskt någon gång?
Hm.. Jag bröt lilltån när jag dansade limbo en gång. Hur jag nu lyckades med det. Sen trillade jag ner från ett träd när jag gick på dagis.

Nämn ett dåligt barnprogram!
De flesta nutida barnprogrammen är ju pissdåliga!

Beskriv dig själv med tre positiva ord!

Omtänksam, rolig, och trevlig

Har du bra självförtroende?
Det är helt okej. Värre är det med självkänslan.

Vad ska dina barn heta?
Alla mobbar mig för mina namn, men jag gillar X:namn. Sixten, Dexter, Pax, Texas.
Värre är det med tjejnamn. Men Lija och Leia är fint! Agnes är en annan favorit.

Läser du någon vecko-tidning?



Har du älskat i månljus?

Ja faktiskt. fast jag skulle nog inte kalla det "älska"...

Har du skägg?

Nej, men mustasch!


Kommentarer
Postat av: Frugan

Aaaaaaaa faaaast! Bruna bönor och fläsk lät ju inte så himla trevligt eller ???? Brun fettosörja ba.. Är det du det ? Du är mer.. Pannkaka med sylt.. Rörig och god! haha

Och Texas! Vafan.. Det kan man ju inte döpa en MÄNNISKA till?!

2008-09-11 @ 19:26:45
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Frugis

OJ! Vilken freeeeesch design! Kikade nu på explorer :)

2008-09-11 @ 19:28:24
URL: http://detvetdu
Postat av: Elle

OMG här var det gult.. =D

2008-09-12 @ 06:38:08
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0