Världens mysigaste helg!


Hur går det med kommentarerna egentligen?
Har inte fått en enda på två dagar, om inte mer!

Om en halvtimme ska jag stå och vänta på bussen (älskling har ritat en karta till busshållsplatsen, men det ska nog inte vara några problem) för att följa med Tessan till spångbro typ (?) och väga och mäta Lucas. Sötis.

Blev aldrig nån spelkväll igår, för Mickis (Tessans lillasyster) åkte in till förlossningen. Hihi! Har ingen aning om hur det har gått men jag håller alla tummar jag har. Om bebisen inte kom inatt skulle de sätta igång henne nu på morgonen.

Jag och älskling hade typ vääärldens mysigaste helg! I fredags var vi hos min mamma och åt middag. Jonathan och Mikaela var där oxå. Jag och Mikaela skrattade så vi grät. Jonathan har blivit biffig som fan efter de tre veckorna i tyskland. Jösses!
Sen åkte jag och Marcus hem och myyyyste. Duschade och smorde in varann med hudkräm+massage. Värsta spakvällen! PUSS!
Igår var det ju värsta vädret så vi åkte en sväng med M's hoj. Jättemysigt! Jag älskar att åka foort! (Men ja, mamma, han körde väldigt försiktigt).
Sen åkte vi och handlade middag. Bläckfiskringar med ris och sötsur sås blev det.


Jag får nog skriva mer sen för jag måste göra mig i ordning.

Puss y'all!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Jag läser men glömmer kommentera.. :)

2008-09-29 @ 12:16:56
URL: http://norpan86.blogg.se/
Postat av: mickan

samma här =)



Men det låter ju som att du mår riktigt bra för tillfället iaf!



Myyyyyyyyyyyyyyys =)

2008-09-29 @ 12:27:58
URL: http://mickanjangbage.blogg.se/
Postat av: Limpan

Jag läser med Faua :)

Mys liv du lever i villa å allt LYX med JÄTTE stora bokstäver eller hur det stavas!! Puss..

2008-09-29 @ 13:28:04
Postat av: jess

ååhh min lilla fruga.. det börjar lida mot skilsmässa märker jag! :P

men det är ju bra att du mår braa :) man märker ju det ganska såhär mycket |________________|



<3

2008-09-29 @ 13:53:22
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0