22 April :/




Idag tillägnas inlägget varken till Ida eller Sven, utan till Patrik.
Idag, klockan 18.00 (dvs nu) för fyra år sen gick Putte bort i en bilolycka ute på Muskö (för er som inte vet).
FYRA ÅR?! Det är sjukt vad tiden går. Jag hinner inte med.
Känns som om det var förra året jag gick på hans begravning. 22 April ärett ganska laddat datum för mig annars med. Idag för två år sen var min beräknade förlossning, om jag inte hade gjort abort vill säga.
22 April var oxå dagen jag och David mer eller mindre blev ett par, men det hör inte hit egentligen.
Med andra ord så verkar sjukt mycket hända just den 22 April.

Solen sken för fullt för fyra år sen, men idag har det varit mulet. Jag har jobbat på Charinas och det var jäkligt mycket folk idag faktiskt. Tiden flög iväg. Passade på att ringa Jimmie en snabbis på min rast för att höra hur det var med honom. han var med i bilen där för fyra år sen. Han höll på för fullt med diverse grejer i hans utbildning till sjöräddnings...grej. Gasmask i tårgasmoln och allt vad det var. Han uppskattade i alla fall mitt samtal och sen hann vi inte prata så mycket mer.

Efter jobbet drog jag hem och gick en runda med Enzo i skogen i vanlig ordning. Satte mig framför datorn och klickade lite. Vek upp tvätten och la in den i garderoben, samt röjde undan min monsterhög med kläder nedanför sängen. Jag fattar inte hur jag lyckas, men jämt har jag apmycket kläder där.

Dagens middag blir en mix av räk/fisk/skaldjurssoppa med salsabröd till.
Kl 19.00 kommer Alex oxh ploxkar upp mig för att sen åka ut till stallet. Blev ju värsta missen där igår. Hon satt och väntade på mig utan mottagning på mobilen, därför fick jag inte tag på henne. Bättre lycka idag!

Jahapp, då återstår bara att se vilken olycka jag eller någon annan råkar ut för ikväll då. Jävla skitdag.




Vi är många som tänker på dig idag, Putte. Hoppas du har det bra där uppe.


Kommentarer
Postat av: Jessica

:(

Usch för såna här dagar!



Klädhög nedanför sängen ? Känner igen det där.

Jonnie Stödberg råkar ju vara en mästare på det.

2009-04-22 @ 18:38:34
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hihihihi ja ^^

2009-04-22 @ 18:48:51
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Maria

A, jobbigt med datum som är förknippade med massa hemskheter.

Ta det lugnt när du är ute och rider!

KRam

2009-04-22 @ 18:56:10
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: djujet

:/

2009-04-22 @ 19:05:50
Postat av: Sandra

Men jeeeez e de redan 4 år sen??!

Oj vad tiden har gott fort!

Usch ja minns de som igår... =/



Hoppas du får en bättre 22 aprildag!



Kramar

2009-04-22 @ 19:49:10
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0