Low



Kan inte förklara, det känns lite halvdant med stallet. eller stallen kanske man ska säga. Jag älskar verkligen att vara där, men det är ändå inte riktigt...riktigt.
Benke är verkligen så himla underbar att rida, men det är liksom inte min häst, utan Alexandras. Henne känner jag dessutom inte så himla bra och vet inte riktigt vart jag har henne. Det är lite jobbigt.
Janna är verkligen en klippa! Så himla pålitlig och snäll och allt, men Oki och Robin är också hennes hästar, inte mina. Jag följer hennes regler (vilket jag inte har något emot) och hon vill såklart ha saker på sitt sätt. Det är inget konstigt eller jobbigt med det i sig, men jag vill ha mer! Skitsvårt att förklara, men jag hoppas man får en hum om vad jag menar.

Med "mer" innebär ju självklart mer ansvar, för att inte tala om pengar, money, dineros. Jag äger inte så mycket av den varan.
Usch, känner mig helt vemodig.
Sen att den ena inte gillar att jag är i det andra stallet, och den andra är lite uppe i det blå gör inte saken bättre.


I've got it all, but I feel so deprived
I go up, I come down and I'm emptier inside
Tell me what is this thing that I feel like I'm missing
And why can't I let it go

There's gotta be more to life...
Than chasing down every temporary high to satisfy me
Cause the more that I'm...
Tripping out thinking there must be more to life
Well it's life, but I'm sure... there's gotta be more
Than wanting more

I've got the time and I'm wasting it slowly
Here in this moment I'm half way out the door
Onto the next thing, I'm searching for something that's missing

There's gotta be more to life...
Than chasing down every temporary high to satisfy me
Cause the more that I'm...
Tripping out thinking there must be more to life
Well it's life, but I'm sure... there's gotta be more
I'm wanting more.....

I'm always waiting on something other than this
Why am I feelin' like there's something I missed.....

There's gotta be more to life...
Than chasing down every temporary high to satisfy me
Cause the more that I'm...
Tripping out thinking there must be more to life
Well it's life, but I'm sure... there's gotta be more to life...

Kommentarer
Postat av: Jessica

bagis ^^

2009-04-09 @ 17:36:26
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: djujet

<3

2009-04-09 @ 19:16:38
Postat av: Jessica

Pengar! :D

2009-04-10 @ 12:24:27
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0