Onsdag



Halloj!
Nu har jag hästabstinens, för jag har inte varit i stallet på två dagar. I eftermiddag blir det ändring på det dock, då ska jag hjälpa Janna att släppa in pållarna i söder Enby.
Idag ska jag jobba, som vanligt.. Börjar kännas nu att jag inte har varit ledig sen förra söndagen. Men jag gillar pengar!
Hur so helst så är det bara en tre timmar eller nåt idag och det är ju skönt. ska åka om en timme ungefär.

Igår kom min vän Ida hem från London. Finally! Inte för gott, men i 12 dagar i alla fall. Vi är alldeles för dåliga på att träffas när hon väl är hemma, men det tänkte vi ändra på nu.

Jaha, så glömde man Mikaelas födelsedag i förrgår. Det kändes ju lagom roligt, not. Jag som brukar vara så duktig och hålla koll på sånt där. Jaja, förlåt gumman!

Nu ska jag ta och slänga på mig ansiktet och fixa garnet. Håller även tummarna för för frugan som kör upp idag!

En Enzo i vårsolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0