Svammel



Jag får väl ta och önska er alla en God Jul då.
Rim har skrivits, julklappar har slagits in,, men kakorna är inte bakade. Jag får väl göra det i morgon.

Tackar "cheferna" för trevliga julklappar och är himla glad för att jag fick ett postbud till dörren idag. det var inte en minut för tidigt.

Om man skulle ta och glida ner mellan sängkläderna nu, så kanske man ser någorlunda presentabel ut i morgon. Stressen börjar lägga sig nu i alla fall, eller så är jag alldeles för trött för att känna av den. En hard working woman är vad jag är. Indeed!

Hur går det med att jag insåg att jag endast fått i mig ett äpple, lite janssons och en räksallad på 48 timmar då?
Jag lär ju komma i nyårsblåsan i alla fall. Höhö.
Om jag hade haft nån. Det är nästa projekt.
Stress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0