Ännu en köpare till Franz




Imorgon ska jag till stallet, äntligen! Då ska jag sniffa massor på hästarna.
Om vi är riktigt snabba i morgon, Janna och jag, hinner vi eventuellt rida en liten sväng också. Annars är det mest för att jag ska lära mig de nya rutinerna i det nya stallet. Har bara varit där två gånger hittills.

Oki (uttalas typ "Åcki", för er som vill veta)


Ska även fixa det sista med soc-skiten imorgon. Skicka in alla papper och så. Adressändringen tog en jäkla tid på sig!
Tydligen är det för övrigt lite strul med mig och mina hundra adresser på postkontoert, hihi. De undrar nog om jag hatar att bo på ett och samma ställe mer än ett år i taget.
Jaja, det är tur att lillebror jobbar där så han kan styra upp det hela.

På tisdag ska jag kanske, kanske jobba en liten stund, men det är inget bestämt. Vi får se hur det blir, de ringer väl eventuellt.

Åhhh, jag har hittat en (till) köpare till Franz nu! Det är söta Janna som hjälpt mig den här gången. Hennes mormors väninna har tydligen länge letat efter en katt, gärna vuxen. Känns så himla bra att han nu (eventuellt) kommer till en pensionär och får vara ensamkatt. Hon bor dessutom i Nynäs så det blir ju toppen!
Har funderat och kommit fram till att hon kan få honom gratis oom hon betalar kastreringen. Den borde gå på mellan 4-500. Vill ju bara att han ska komma till ett seriöst hem och att Hanna ska slippa dras med honom.
Jag ska ringa henne imorgon igen.


Håll tummarna nu!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin häst!

2009-02-16 @ 10:38:00
URL: http://fancylot.blogg.se/
Postat av: djujet

Håller tummarna

2009-02-16 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0