Bebisdröm..



Åååh, det är underbaaart väder ute och jag ska ta halv tiobussen ner till två av mina favorit-tjejer. Mikaela och Zelda såklaaart!
Iskallt är det, men det gör inget när det är såhär mycket sol. Man blir ju alldeles lycklig!

Hade en mysko dröm inatt. Fade var med och vi aaaaaaaasgarvade framför en helkropsspegel. Jag med fårost (?) i munnen. Vi skulle ner på Hamnfesten (Vi var hemma hos Fade alltså) men så bara strömmade det in massa människor i hennes lägenhet och jag blev blyg och kände mig sjukt stressad dessutom (klockan var "för mycket" tyckte jag. Ville hinna gåå innan det blev mörkt). Så jag gick helt enkelt. Själv. Efter halva vägen kommer jag på att jag har glömt min väska med cigg och det hemma hos henne, så jag vände och gick tillbaka (och tände en cigg?!). Aa, kom fram till huset där hon bodde, och där inne (i trapphuset) fanns det en massa araber som skötte hissarna, men jag hamnade fel och grejer. Var värsta labyrinthuset.
Tillsist kom jag fram (och då var det plötsligt hemma hos mamma) och då var det en massa nynäs/ösmo-tjejer där i min ålder och ALLA hade en fin, tjock, rund och go mage. Gravidmage alltså.
Jag bara "Jaha..."
Alla frågade mig typ, är inte DUUUUU gravid?
Då fick jag Lucas i famnen i alla fall, så jag kände mig inte helt utanför, hehe.


Över till något annat. Ridningen igår var underbar! Jag red Robin denna gång och jeeeez vilken skön sadel han har!
Åh, hinner typ inte skriva nåt mer. Måste äte min morgongröt innan jag drar.
Slänger in ett par bilder.

Puss











Robin ville inte vara med på bild


Kommentarer
Postat av: Fade

Hahahaha. Du är sååå gooo. Till och med när du sover tydligen. ;P

2009-02-18 @ 10:44:36
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Jennie

Drömmar asså... Tänk om man skulle göra dom på film haha

2009-02-18 @ 11:49:33
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Denise

Tack! (för din kommentar alltså)

Jag har aldrig varit såhär lycklig tidigare!

Det är alldeles underbart!

2009-02-18 @ 19:31:56
Postat av: Maria

Mysigt med pållar, och att vara ute mycket... :)

2009-02-18 @ 21:12:24
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0