En underbar dag!



Har ni haft en lika underbar dag som jag? Hoppas det, för min var helmysig!
Mötte upp Mikaela utanför hennes hus och så började vi. Solen värmde skönt och fåglarna kvittrade. Jag och Mikaela babblade på som vanligt. Vi pratade även om hur mycket vi har att prata om varje gång vi ses, eller i telefon med för den delen. Älskar verkligen den tjejen!
Tänk att för, 9-10 år sen när vi lärde känna varann lite smått var jag rädd för henne. Hon var ju en av skolans "coolaste" och jag bara jag. En blyg, mörk liten tjej som inte sa halv sju ens. En början på en livslång (hoppas jag!) vänskap.

Hur som helst så gick vi runt alhagen idag igen. Enzo och Elvis lekte så snällt. Enzo lekte med Elivs i alla fall, Elvis lekte med sin boll (som försvann senare under promenaden). Zelda var lugn och snäll och massa söt i sin nya "ryss-mössa".
När vi gått runt allt lämnade vi Elvis hemma och gick ner mot Arena (pizzeria) för att möta upp Mikaelas arbetskamrat. hon hade inte kommit än så vi vandrade ner till deras jobb på trafikskolan.
Eftersom att jag hade Enzo med mig tog jag bussen hem när hon kom. Kan ju inte gärna binda honom utanför och sen gå in på pizzerian. Men jag hade en helmysig dag!
Vi var ute nästan precis 2 ½ timme, så Enzo kronslocknade på bussen hem. Jag med, i soffan hemma.

Ikväll har Marcus pappa varit här på middag och nu sitter vi här vid varsin dator och nördar. Ett bra slut på en bra dag (är det någon som har missat att jag är nöjd med dagen? hahahaha)
Imorgon ska jag ut till stallet och rida med Janna. Hon skulle vara ledig. hoppas på mysväder då med.

En Elvis


En lycklig Zelda


Så vacker <3


Allvarlig också..


Vet inte riktigt vad som hände med bilden. Har ingen effekt eller så på..


Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Fade

Ja jag har ju erbjudit dig att komma med ägg. Säg ja till det så kommer jag. ;))) fniss

2009-02-18 @ 20:57:31
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Jennie

Skön dag =)

Det var ju mega soligt!

2009-02-18 @ 22:16:04
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Lovi

Javisst! =)Det är ungefär som The Sims fast det är "missions" som man ska klara av för att bygga upp ett imperium! Sälja tidningar och ha fester =) Det är grymt kul om man gillar den typen av spel! =) ho ho

2009-02-19 @ 08:01:57
URL: http://www.lovi.se
Postat av: mickan

ska jag säga en grejj??? jag gillar dig meee!!!!

otroligt fina bilder!

pööösss

2009-02-20 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0