fem månader



Det blev inget Haninge för mig idag, utan jag åkte ner till Nynäs och givk runt Alhagens våtmarker med Mikaela.
Ja, hundarna (Enzo och Elvis) och Zelda (dottern) var ju också med förstås. Det var riktigt trevligt!
Enzo och Elvis gick jättebra ihop. De har bara träffats ett fåtal gånger innan, men aldrig riktigt lekt.
Det ska vi göra om, bestämde vi. Frågan är ju varför vi inte har gjort det tidigare?

När vi var hemma igen, eller på väg hem hade Mikaela bomull i huvudet så hon gick hem till sig och jag stod, lite vilsen vid Elon.
Ringde Marcus och frågade vad jag skulle göra. Han kom med lite förslag men det fanns inget jag nappade på.
Ringde Tessan ett par gånger. Hon och Ricky var och skrev på kontrakt för lägenheten.
Vi bestämde att vi skulle mötas på vägen (hon var nere vid gymnasiet), men det blev som så att vi hamnade på Hundoasen allihopa.
Efter det köpte vi lunch på Kvantum och promenerade hem till dem. Åt lunchen, matade Lucas (hår, öron, näsa, byxor och tröja var hungrigt) och såg de sista 10 min på The grudge 3.
Började kika på Emil i Lönnebrega. Mysfaktor på mycket hög nivå!
Så hög att Tessan hämtade ut täcket till soffan som vi gosade in oss i.
Lucas visste inte riktigt om han ville sova eller vara vaken, så han satt och pruttade (med munnen) på min bröstkorg/i mitt ansikte.

Marcus hämtade upp mig efter jobbet, vid 18.00 snåret.
Åkte hem och lagade middag, och ja, den har ni redan sett.
Inte ett enda kort tog jag under dagen.
Dumb-ass.

Nu ligger vi här i sängen och ska se på Bourne... identity?




Grattis till oss på vår 5 månadersdag förresten! <3
Och till Zelda på hennes!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, Max är gulligt! Det är bara det att jag känner några Max och då blir det lite svårt... du vet :)

2009-02-04 @ 21:56:03
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Tommy

Klart vi ska!!!!! :) När ska du till handen då? Jag bor ju liksom i jordbo, tar mig ju typ inga minuter alls dit...!!! :)

2009-02-04 @ 21:56:05
URL: http://www.tommysoderman.com
Postat av: Crossbite

Ja d har han.. å de suger! :(

Jag vill jobba. de e kul!

2009-02-04 @ 23:17:18
URL: http://crossbitejessie.blogg.se/
Postat av: Frug

bomull i huvudet ???



Du, har du tittat efter papprena? Måste ju kirra det där ju.

2009-02-05 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0