dream



Oh, jag blir alldeles galen. Kissnödig sitter jag här och spanar på underbart vackra arabhästar (tänkte skriva "araber2 först, men det kan ju lätt misstolkas) på hastnet.se.
Jag vill ha!
Dock är det ju inget, absolut inte, aktuellt. Men drömma lite kan man ju.
Det är ju sååå mycket jobb som krävs att ha en häst, för att inte tala om pengar och TID!
Herregud, hur klarar människor detta?
Jag vill ha barn och familj och då är häst kanske inte det mest lämpliga. Kanske om någon betalade den åt mig, eller att jag hade den på foder, med allt betalt. Höhö.
Men mina kära vänner.. jag drömmer.


Kommentarer
Postat av: J

jo... bra försäkring kostar ju för att man inte ska behöva betala en jävla massa hos veterinären.

Billigare att bli medryttare =)

2009-02-22 @ 17:37:32
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: djujet

OH GUD! Får sån jävla gåshud! Ge mig, jag vill ha! :O Men hur var det nu djujet? Vi skulle köpa en hästgård i Smålandsskogar och ha massor av Araber? :D

2009-02-23 @ 00:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0