Åååååååååååååååhhh



Alltså, nu går det ju bara åt helvete.
Ringde uthyrningen för att säga att jag vill säga upp min del av kontraktet och att frugan skulle bo kvar.
Okej, då skulle hon skicka ett överlåtningsavtal, men jag har fortfarande 3 mån uppsägningstid d.v.s jag måste fortfarande betala 3 mån framåt eftersom frugan inte har inkomst som täcker det.
Det var ju meningen att jag skulle skriva av mig på kontraktet så att frug kunde få försörjningsstöd. Det gick ju åt helvete.
Jag har ju inte heller nån inkomst, fan.
Jävla skola, jävla csn.
Hur gör vi nu?
Måste jag oxå söka försörjningsstöd? Hur mycket blir det då, 1500 ba.
Ååååh, hur gåre?
Men det löser sig, det måste lösa sig.



Får inte tag på varken Tessan eller min älskling.
Typiskt.
Frugan har jag pratat med i alla fall. Vi har "Åååå":at oss tillsammans en stund.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh fy stackare!

Om du är skriven hos Marcus, så kommer hans inkomst räknas som en gemensam inkomst.. Så de e inte säkert ttt du kommer få hjälp :S

Jag hade as problem me soc förut....

Dom ville inte hjälpa mej för att jag varken va alkolist, knarkare eller invandrare....

2009-01-26 @ 10:43:54
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: J

Fan vad surt!

2009-01-26 @ 17:14:10
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Sarah!

Din kompis bör boka tid på socialkontoret och förklara situationen. Det kan vara så att hon kan bedömas vara berättigad till bistånd t.o.m. till hela hyran, om hon saknar inkomst. Du är det däremot inte eftersom du har en sambo med inkomst. Ge inte upp, allt ordnar sig till sist!/Kram, mormor

2009-01-27 @ 08:36:52
Postat av: Alex

Hellu , va gäller soc så ska du få ut 3800kr någonting enligt norm.

Är du skriven hos föräldrarna har du rätt till 1500kr som inneboende hyra max.

Men precis som din mormor säger så be din vän ringa socialkontoret.

stackare, de löser sig ge inte upp! Kram

2009-01-28 @ 00:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0